متخصص سئو

متخصص سئو سایت و مشاوره سئو وب سایت در حال پیشرفت

متخصص سئو سایت و مشاوره سئو وب سایت در حال پیشرفت

سئو سایت و بهینه سازی وب سایت خود را به ما بسپارید تا وب سایت شمارا در نتایج گوگل منفجر کنیم.

معرفی سایت moz

معرفی سایت moz

سایت Moz‬ به نشانی www.moz.com وب سایتی انلاین است با تعداد قابل توجهی از ابزارهای آنلاین برای مدیریت دامنه های وب مستران ، با سایت moz شما عزیزان قادرخواهید بود از ابزارهای کلیدواژها / رقابت دامنه ها / دامین اتوریتی و پیج اتوریتی / استخراج لینک و اسپم اسکوئر دامنه استفاده کنید.

در ادامه با تیم ما سئو ما همراه باشید تا به شما عزیزان امکانات و مزایای استفاده از این سایت آنلاین بسیار کارآمد معرفی کنیم.

MOZ PRO چیست؟

MOZ Pro برنامه تحت وبی است که برای سئو ، وب مستران از آن استفاده میکنند و با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه با این ابزار کارآمد به تجزیه و تحلیل صفحات خود و رقبا میپردازند و با این اطلاعات رتبه های خود را در نتایج جستجوی گوگل افزایش میدهند.

برخی از امکانات Moz Pro که بدون اشتراک استفاده از آن امکان پذیر نیست :

  •  ابزارهای مدیریت
  •  Rank Tracker
  • Crawl Test
  • On-Page Grader
  • و غیره

مزایای کار با وب سایت Moz

یکی از مزیت های استفاده از وب سایت MOZ ، ابزار کلیدواژه های آن می باشد ، استفاده از آن هم بسیار راحت و آسان است به گونه ای که به باکس اصلی مراجعه میکنید و در آن باکس کلیدواژه خود را تایپ میکنید و بعد با Check Difficulty منتظر میمانید تا انالیز به پایان رسد ! در پایان عبارات کلیدی به لیست اضافه می شود و گزارش تفسیری از آن مشاهده میکنید. از مهم ترین مزیت های این ابزار می توان به آنالیز سئو محلی توجه کرد ! به شما نتایج دقیقی از اهمیت کلدیواژه و میزان رقابت این کلیدواژه در سئو محلی را نیز میدهد ! چیزی که هر سئو کار به دنبال آن است.

 

معرفی ابزار Link Explorer سایت moz

آیا میدانید سرویس آنالیز بک لینک که Open Site Explorer نام داشت توسط سایت moz بازنشته شد ؟؟؟!

اما مدتی است ابزار جدیدی را به روی کار آورده با امکانات بیشتری که به خوبی جای Open Site Explorer را پر میکند و این ابزار Link Explorer  نام دارد. در ادامه بیشتر به معرفی این ابزار خواهیم رسید.

  •  تعداد صفحات بررسی شده افزایش یافته است : Open Site Explorer صفحات کمی را بررسی میکرد کم اما در سرویس جدید این عدد تا ۲۰ برابر افزایش داشته است. به طور مثال دیگر ابزار یعنی سایت ahrefs در هر دوماه ۳ میلیارد صفحه را بررسی میکند.
  • نسخه قبلی به این صورت بود که آنالیز لینک ها به صورت ماهانه بود اما در نسخه جدید سایت moz به صورت روزانه می باشد و بروزرسانی هم همینطور. یعنی در نسخه قبل شما با تاخیر یک ماهه اثرات خود مشاهده میکردید ولی در نسخه جدید Link Explorer  هر روز صبح اطلاعات جمع آوری شده در روز قبل به آرشیو اکانت شما اضافه می شود تا در اخر تغییرات در بازده یک ماهه را آنالیز به صورت یک نمودار اماری مشاهده کنید.
  • فاکتور moz rank و moz trust هم بازنشسته شده و حذف شدند ! اما به هیچ عنوان از PA و DA نمیگذرد ! اسپم اسکوئر نیز با تغییراتی رو به رو شده است و نحوه محاسبه آن با ورژن قبلی تفاوت هایی دارد !در گذشته عددی بین ۱ تا ۱۷ بود اما در نسخه حال حاضر عددی بین ۰ تا ۱۰۰ می باشد.

خرید اکانت سایت moz

برای خرید اکانت سایت moz می توانید از طریق آیدی زیر در تلگرام با ما در تماس باشید تا با کمترین هزینه اکانت سایت moz را در اختیار شما وب مستران عزیز قرار دهیم.

  • Admin vip

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی