متخصص سئو

متخصص سئو سایت و مشاوره سئو وب سایت در حال پیشرفت

متخصص سئو سایت و مشاوره سئو وب سایت در حال پیشرفت

سئو سایت و بهینه سازی وب سایت خود را به ما بسپارید تا وب سایت شمارا در نتایج گوگل منفجر کنیم.

دانلود آهنگ لیلی مهدی احمدوند

 

امروز با دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند خدمت شما عزیزان هستیم با کیفیت ۱۲۸ و کیفیت ۳۲۰ ، متن آهنگ لیلی مهدی احمدوند هم برای شما عزیزان تهیه و قرار داده شده است.

دانلود آهنگ لیلی مهدی احمدوند

دلم دلم دلم رو بردی سرم سرم بلا آوردی
هی نگو چی میشه مگه بی تو میشه دل برات آوردم داره کادو میشه
نگو نگو نگو که میری بگو بگو برام میمیری
آسمون ابری با تو آبی میشه چرا لحن کنار تو کتابی میشه
بیماری بیداری این عشق
من بیمارمو بیدارمو بیچارمو بیزارمو از این دوری زوری
مصلحت اینه که از عشق تو از تب بسوزم بخندی تو به روزم به لب های تو چشامو بدوزم
که شاید تو بخندی بگی دوست دارم بگو دوست دارم
سر و پا گوشم و مدهوشوم و مینوشم از این عشق میدم
دیدم تورو کم رو شدم میجوشم از این عشق
مجنونمو من جونمو میدم به تو لیلی مجذوبتمو عاشقم لیلی خیلی
آوازه آوازم این شهر شنید تو نشنیدی مجنون به لیلی رسید تو نرسیدی
دست از غرور و لج و لجبازی بردار هی ناز کن نازتو من خریدار

  • Admin vip

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی