متخصص سئو

متخصص سئو سایت و مشاوره سئو وب سایت در حال پیشرفت

متخصص سئو سایت و مشاوره سئو وب سایت در حال پیشرفت

سئو سایت و بهینه سازی وب سایت خود را به ما بسپارید تا وب سایت شمارا در نتایج گوگل منفجر کنیم.

سایت ahrefs

معرفی سایت ahrefs


وب مستران هوشمند و حرفه ای ، سایت ahrefs را یکی از بهرتین ابزارهای آنلاین آنالیز برای سئو سایت و بهینه سازی سایت به شما می آورند.به طور خلاسه یکی از بهترین ابزارهای آنلاین برای استخراخ تمامی بک لینک هایی که به سایت شما و یا رقبای خود داده شده است می باشد.

همچنین از این وب سایت و ابزار بسیار کارا و مفید شما عزیزان قادر خواهید بود مطالب و به تعبیری دیگر تولیدمحتوای سایت خود را نیز آنالیز کرده و به طور صحیح تولید محتوا سایت و یا وبلاگ خود را بررسی و انجام دهید.

در ادامه با مزایا و نکات مرتبط با وب سایت ahrefs آشنا خواهید شد ، تا پایان همراه تیم ما باشید.

معرفی جست‌وجوگر محتوای Ahrefs

هر دیجیتال کارتینگی و یا بازاریاب آنلاینی و حتی تولیدکنندگان محتوا نمیتوانند به سادگی از جست‌وجوگر محتوای Ahrefs گذر کنند و یا روی آن چشم پوشی کنند ! شما در قدم اول تولید محتوا بایستی مقالات و مطالب سایر رقبای خود را که سطح کیفی بالایی دارند پیدا کنید و استخراج کنید… سپس با استفاده از همین آنالیز ، مطلبی بسیار با کیفیت در وب سایت خود منتشر کنید ! این امر با جستجوگر سایت ahrefs امکان پذیر است.این جستجوگر محتوا راداری برای پیدا کردن مطالب با ارزش و با کیفیت می باشد و به سادگی وب سایت هایی که مقالات با کیفیتی منتشر میکنند را شناسایی و لینک مقالات را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

روش کار با جستجوگر سایت ahref بسیار آسان بوده به صورتی که کلمات کلیدی مدنظر خود را در کادر جستجو نوشته و جستجو را آغاز میکنید ، این وب سایت بسیار باارزش ، لیستی از مقالات باکیفیت و کاربرپسند را از تمامی نتای گوگل در اختیار شما به صورت کاملا خودکار از همان کلمه کلیدی آماده و در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

خرید اکانت سایت ahrefs

همانطور که میدانید قیمت اکانت های سایت ahrefs بسیار بالا بوده و ما در تیم seoQ این امکان را فراهم کردیم که از اکانت های گروهی برای استفاده از این ابزار استفاده کنیم . شما عزیزان میتوانید از طریق آیدی و لینک زیر در تلگرام با ما برای خرید اکانت سایت ahrefs و نحوه استفاده و آنالیز توسط این ابزار آنلاین با ما در ارتباط باشید.

t.me/ksupport

گزارش پراکندگی نرخ URL

با استفاده از سایت ahrefs گزارش کامل و سریعی از آمار بک لینک ها به شما عزیزان و کاربران سایت خود میدهد ، هر لینکی که به وب سایت شما ارتباط داشته باشد یک عدد نرخ url بین ۱ تا ۱۰۰ دارد و این عدد هرچه به ۱۰۰ نزدیک تر باشد نشان دهنده کیفیت لینک ها می باشد. این گزارش برای بررسی وضعیت رقبای هم موضوع خود بسیار توصیه می شود و تصمیم گیری شما را برای رقاقبت سنجیده تر می کند.

بهترین صفحات بر اساس رشد لینک ها

این ابزار محتواهای بسیار باارزش و با کیفیت را به شما وب مستران معرفی میکند ، شما بعداز شناسایی این محتوا میتوانید روی لینک بیلندیگ این صفحات تمرکز کنید و صفحاتی که بیشترین بک لینک را دریافت کرده اند پیدا و محتوای سایت خود را بر اساس همین موضوع قرار دهید

  • Admin vip

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی