متخصص سئو

متخصص سئو سایت و مشاوره سئو وب سایت در حال پیشرفت

متخصص سئو سایت و مشاوره سئو وب سایت در حال پیشرفت

سئو سایت و بهینه سازی وب سایت خود را به ما بسپارید تا وب سایت شمارا در نتایج گوگل منفجر کنیم.

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

بورسیه تحصیلی در کانادا

بورسیه تحصیلی کانادا

بورسیه تحصیلی در کانادا اگر چه انواع متعددی را دارا می باشند. اما توجه کنید که اخذ بورسیه تحصیلی کانادا کاری بسیار رقابتی است و تنها تعداد محدودی از این بورسیه ها وجود دارد و علاقه مندان از سراسر دنیا خواستار دریافت این بورسیه های برای تحصیل هستند. بنابراین ضروری است برای دریافت این بورسیه های تحصیلی سریعتر اقدام گردد. و دقت کنید برای دریافت بورسیه تحصیلی فرم های متعددی بایستی تکمیل گردد.

یکی از پرتقاضاترین کشورها برای بورسیه تحصیلی و برای مهاجرت در سراسر دنیا کانادا می باشد که دارای بهترین و پیشروترین سیستم های آموزشی در دنیا است. سالانه چند ده هزار دانشجو برای تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. بر اساس رتبه بندی QS، 3 دانشگاه کانادا در زمره 50 دانشگاه برتر دنیا هستند و 10 دانشگاه در میان 200 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند.

2 دانشگاه برتر کانادا عبارتند از :

  • دانشگاه تورنتو
  • دانشگاه مک گیل در شهر مونترال

بهتر از بدانید شانس کمی برای دریافت بورسیه در مقطع کارشناسی کانادا دارید. بورس مقطع کارشناسی ارشد کانادا  با درصد کمتری قابل دریافت است اما اکثرا برای دوره های ریسرچ محور بوده و برای دوره های کورس محور بیشتر دانشگاه ها بورسیه ارائه نمیکند. در مقطع دکتری در رشته های مهندسی حتی بدون داشتن نمره زبان امکان اخذ بورسیه وجود دارد. میزانبورس تحصیلی در کانادا در مقطع دکتری بستگی عوامل مختلفی از قبیل میزان بودجه دانشگاه، میزان بودجه ای که استاد راهنما برای پروژه در نظر گرفته و مبلغی که او در اختیار دارد و هم چنین سطح توانایی دانشجو دارد.

 

انواع فاند بورسیه تحصیلی کانادا

  • بورسیه های کشور مبدا
  • کمک هزینه تدریس TA Teaching Assisstantship
  • فاند تحقیقاتی Reasearch Assisstantship RA
  • بورسیه دانشگاهی برای دوره های مستر و دکتری
  • Bursaries
  • بورسیه خارج ازدانشگاه مانند بورس ونیه

 

انواع بورسیه تحصیلی در کانادا

  • بورس ترودو
  • بورس پست دکتری بنتینگ
  • بورس کوئین الیزابت دوم
  • بورس وزارت امور خارجه کانادا
پیشنهاد جالب !  بورسیه تحصیلی دانشگاه های استرالیا

 

بورسیه تحصیلی کانادا به چه کسانی اهدا می شود

  • بورسیه تحصیلی(Anne Vallee) به دانشجویان بین المللی در مقطع دکترا، برای انجام تحقیقات بر روی حیوانات در یک دانشگاه معتبر کانادایی در شهر”کبک” یا “بریتیش کلمبیا” ارائه می شود. هزینه این بورسیه از صندوق محیط زیست تامین می شود.
  • بورسه تحصیلی ترودو (Trudeau) یا بنیاد ترودو، تعدادی بورسیه تحصیلی و فرصت مطالعاتی را در اختیار دانشجویان بین المللی در سطح دکترا قرار می دهد.

 

درباره استرالیا

نام کانادا از واژهٔ سرخ‌پوستی Kanata به معنی «دهکده» یا «سرپناه» می‌آید. در سال ۱۵۳۵، ساکنان این منطقه که اکنون با نام شهر کبک شناخته می‌شود، از این واژه استفاده کردند تا نشانی این محل را به ژاک کارتیه که مقصدش به سمت دهکده استاداکونا بود بدهند. کارتیه واژهٔ کانادا را هم برای آن دهکده و هم کل منطقه‌ای که در آن زمان به آن دونا کونا می‌گفتند استفاده می‌کرد. در سال ۱۵۴۷ در نقشه‌ها نیز با همین عنوان کانادا ثبت شد.

کانادا به ۱۰ استان و ۳ ناحیه یا قلمرو تقسیم شده‌است. استان‌ها در مجموع استقلال زیادی از دولت مرکزی دارند، اما، درجهٔ این آزادی عمل در نزد قلمروها کمتر است. مهم‌ترین استان از لحاظ اقتصادی و سیاسی استان انتاریو می‌باشد که شهرهای تورنتو و اتاوادر آن قرار دارند. کِبـِک، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، منیتوبا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نووااسکوشیا، انتاریو، جزیرهٔ پرینس ادوارد آیلند وسسکچوان استان‌های این کشور هستند. ۳ قلمروی آن نوناووت، قلمروهای شمال غرب و یوکان است. نوع حکومت در استان‌ها، فدرالیسم با درجهٔ خودمختاری بیشتر، از دولت فدرال است که این خودمختاری در نوع حکومت قلمروها کمتر به چشم می‌خورد. هرکدام از این دو بخش، یعنی استان‌ها و قلمروها، دارای فهرستی از سمبل‌های منحصر به خود هستند.

استان‌ها، مسئول اکثر برنامه‌های اجتماعی، مثل مراقبت‌های بهداشتی، آموزش و پرورش و رفاه عمومی (کمکهای مالی) هستند و با هم بیشتر درآمد را از دست فدرال دریافت می‌کنند، که این اصل تقریباً در میان ساختار حکومتی کشورهای متحد در جهان، وجود دارد. دولت فدرال، با اعمال قدرت خود می‌تواند سیاست‌های ملی را در مناطق استانی نیز، به اجرا بگذارد، مثل لایحهٔ الحاقی بهداشت کانادا؛ که البته مسئولین استانی می‌توانند آن‌ها را نادیده بگیرند، اما این مسئله در عمل به ندرت اتفاق می‌افتد. برابرسازی پرداختی‌ها (حقوق)، توسط دولت فدرال صورت گرفت تا به مردم اطمینان ببخشد که استانداردهای برابری در مورد ارائهٔ خدمات و اخذ مالیات، در میان استان‌های فقیر و غنی، ارائه می‌شود.

پیشنهاد جالب !  بورسیه تحصیلی دانشگاه های استرالیا

تمام استان‌های این کشور اعضای قوهٔ مقننه که از سرتاسر ایالات و استان‌ها انتخاب می‌شوند و ریاست آن به عهدهٔ نخست‌وزیر است را انتخاب می‌کنند، به همان روشی که خود نخست‌وزیر انتخاب می‌شود. هر استان همچنین دارای یک بخش است که نمایندهٔ ملکه الیزابت است، همانند استاندار کانادا، که به پیشنهاد نخست‌وزیر کانادا به این سمت منصوب می‌شود که در سال‌های اخیر، در اینباره با دولت‌های استانی نیز، مشورت می‌شود.

جمعیت کانادا بر طبق آخرین گزارش اداره آمار کانادا، بیش از سی و پنج میلیون و پنجاه و شش هزار نفر است. حدود چهار پنجم مردم کانادا در شهرهایی که کمتر از ۱۵۰ کیلومتر تا مرزهای آمریکا فاصله دارند زندگی می‌کنند.

منبع : ویکی پدیا-کانادا

دانشگاه های استرالیا

  1. دانشگاه دالهاوزی Dalhousie University
  2. دانشگاه لاوال Laval University
  3. دانشگاه اچ ای سی مونترال (Montréal School of Higher Commercial Studies (HEC Montréal
  4. دانشگاه مک گیل McGill University
  5. دانشگاه مک مستر McMaster University
  6. دانشگاه کوئینز Queen’s University
  7. دانشگاه سایمن فریزر SFU Simon Fraser University
  8. دانشگاه مونترال Université de Montreal
  9. دانشگاه پلی تکنیک مونترال Universitié de Montreal Ecole Polytechnic
  10. دانشگاه آلبرتا University of Alberta
  11. دانشگاه بریتیش کلمبیا UBC University of British Columbia
  12. دانشگاه کلگری University of Calgary
  13. دانشگاه گلف University of Guelph
  14. دانشگاه اتاوا University of Ottawa
  15. دانشگاه تورنتو University of Toronto
  16. دانشگاه ویکتوریا University of Victoria
  17. دانشگاه واترلو University of Waterloo

بورسیه تحصیلی دانشگاه های استرالیا

بورسیه تحصیلی‌ در استرالیا

اگر علاقه مند به دریافت  بورسیه تحصیلی در استرالیا به صورت رایگاان هستید باید به یاد داشته باشید که شرایط دریافت بورس خیلی دشوار است .فارق التحصیل بودن از دانشگاه های معتبر با معدل بالا و تحقیقات و مقالات مناسب از شروط الزامی دریافت بورس است.

بورسیه در مقطع کارشناسی و ارشد خیلی خیلی محدود است و به این نکته توجه داشته باشید که بورس های مقطع دکتری بیشتر ارائه می شوند. هرچند در مقطع دکتری نیز تمامی پرونده های تحصیلی و پژوهشی فرد متقاضی با دقت بررسی می شود !

 دقت فرمایید که بورس در مقطع کارشناسی و ارشد در حد بسیار بسیار محدود بوده و بیشتر بورسها در مقطع دکتری ارائه داده می شود.البته عموما تمام پرونده های دکتری برای بورس بررسی می شود. در اینجا سعی شده تا بورسیه هر یک از دانشگاه ها شرح داده شود. در آخر هر صفحه منبع آن ذکر شده که می توانید به مراجعه به منبع اصلی اطلاعات به روز و کامل تر را بیابید.

دسته بندی بورسیه در استرالیا به صورت ذیل می باشد:

  • بورسیه دولت استرالیا
  • بورسیه دولت ایران
  • بورسیه دانشگاه ها و دانشکده های استرالیا
  • بورسیه موسسات و سازمان ها و افراد خاص

دولت استرالیا و دانشگاههای استرالیا تعداد زیادی کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در استرالیا هستند را ارائه می کنند.

گاهی مراکز و آموزشگاه های استرالیایی بورسیه‌هایی‌ در مقاطع لیسانس و یا فوق لیسانس را ارائه میدهند که این بورسیه‌ها به صورت دوره ا‌‌ی می‌باشند و با هدف تشویق دانشجویان با نمرات بالاتر هست. روند اقدام و زمان بندی بورسیه‌ها در استرالیا متفاوت می‌باشد و داشتن پذیرش تحصیلی‌ از مراکز آموزشی استرالیا برای اقدام کردن برای اکثر بورسیه‌های استرالیا الزامی می‌باشد.

 

بورسیه تحصیلی دانشگاه های استرالیا

با انواعی دیگر از بورسیه های تحصیلی کشور استرالیا آشنا شوید :

  • بورسیه تحصیلی علمی (AAS) استرالیا
  • بورسیه توسعه بلند مدت استرالیا یا (ADS)
  • بورسیه تحصیلیAndre  استرالیا برای دانشجویان بین المللی دوره کارشناسی ارشد
  • بورسیه پژوهشی تحصیلی (IPRS)  استرالیا فقط مخصوص دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری بین المللی
  • بورسیه‌های تحصیلی اینترنشنال دانشگاه آدلاید استرالیا (ASI)
  • بورسیه تحصیلی استرالیا– تحقیقات علمی فلیندرز (FIPRS)دانشگاه آدلاید استرالیا
  • بورسیه تحصیلی علمی لاتروب(AES) استرالیا
  • بورس های تحصیلی مکواری استرالیا
  •  بورسیه بین المللی تحقیقات علمی دانشگاه ملبورن استرالیا(MRS)
  • بورس های بین المللی دانشگاه موناش استرالیا

بورس های تحصیلی برای تحصیل در استرالیا برای دانشجویان در همه سطوح تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا) ارائه می گردد. این بورسیه به تمام دانشجویان منتخب از کشورهای  آسیا و اقیانوس آرام، آفریقا و شرق میانه تعلق میگیرد. متقاضیان از کشور اندونزی نیز می توانند برای این بورسیه اقدام کنند.

مدارک و شرایط لازم برای تشکیل پرونده بورسیه

  • شما باید در دانشگاه های درجه 1 سطح کشور تحصیل کرده باشید آن هم با معدل تحصیلی بالا (بسیار مهم)
  • رزومه قوی از الزامات می باشد ، به گونه ای که سابقه کار و مقالات مرتبط با رشته ، کارگاه های تحقیقاتی ، کتاب و ترجمه شمارا در این امر بسیار یاری میکند.
  • رزومه شما باید دقیق و کامل باشد،
  • دانشگاه مقصد در استرالیا معدل آیتلس را تعیین میکند ، در نتیجه آیتلس شما باید دقیقا همان و یا بالاتر از آن باشد…
  • ارائه انگیزه نامه تحصیلی  الزامی است.

بورسیه اندور برای دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی ارشد – طیف وسیعی از بورس های تحصیلی بین المللی مبتنی بر شایستگی فردی برای تحصیل در استرالیا وجود دارند و به افراد اعطا می شوند. بودجه تعیین شده توسط دولت استرالیا برای دانشجویان کارشناسی ارشد از مناطق آسیا و اقیانوس آرام، شرق میانه، اروپا و آمریکا می باشد.

علاقه مندان به تحصیل در استرالیا برای کسب اطلاعات در رابطه شرایط اعزام دانشجو بورسیه تحصیلی استرالیا و اخذ ویزای بورسیه تحصیلی استرالیا به صورت تضمینی در این کشور می توانند با کمک  وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از بهترین موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل در این کشور را دریافت کرده و به ادامه تحصیل در این کشور بپردازند. شرایط بورسیه تحصیلی شدن استرالیا یکی از کارهای دشوار است و شخصی که برای اخذ بورسیه و فاند تحصیلی اقدام میکند علاوه بر دارا بودن رزومه تحصیلی و کاری عالی بایستی دارای صبر زیادی باشد.

 

بورسیه پزشکی در استرالیا

تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی است زیرا پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا بدون مدرک زبان ممکن نیست. شرایط پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا در مقطع کارشناسی یا لیسانس مانند دیگر کشور های می باشد اما مسلما تفاوت هایی وجود دارد که قبل از اقدام بایستی از آنها آگاه گردید. زبان پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا به زبان انگلیسی می باشد.

دندانپزشکی استرالیا توسط شورای دندانپزشکی استرالیا و هیئت نظارت دندانپزشکی استرالیا و انجمن حرفه ای دندانپزشکان استرالیا اداره می شود. دندانپزشکان آموزش دیده در استرالیا باید شرایط ورود به یکی از موسسات استرالیا و ارائه خدمات دندان پزشکی را داشته باشند، و پس از تکمیل آموزش های دانشگاهی لازم به صورت تمام وقت میتوانند به عنوان دندانپزشک مشغول به کار گردد. اگر دندانپزشکان مایل به اخذ تخصص در این رشته را داشته باشند، می توانند مطالعات بالینی خود را در دانشگاه های این کشور تکمیل کنند.

دانشگاه های زیر برنامه رشته دندان پزشکی را 5 ساله ارائه میدهند

  • کوئینزلند
  • آدلاید
  • استرالیای غربی
  • گریفیث
  • جیمز کوک
  • مرکزی استورت

تنها 1٪ از تمامی متقاضیان واجد شرایط سالانه می توانند پذیرش دانشکده دندانپزشکی استرالیا را دریافت کنند و به تحصیل در این دانشکده ها بپردازند.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا بستگی به دانشگاه انتخابی شما در این کشور دارد. معمولا اخذ پذیرش در دانشگاه های خصوصی راحت تر از دانشگاه های دولتی است، اما حتما دقت فرمایید دانشگاه انتخابی مورد تایید وزارت علوم باشد. شهریه دانشگاه های خصوصی استرالیا معمولا بالا می باشد. بورسیه تحصیلی در دانشگاه های استرالیا معمولا به افرادی با رزومه های بالا تعلق می گیرد در صورت پذیرش از دانشگاه های استرالیا  با بورسیه در هر دانشگاهی شرایط پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا رایگان برای شما امکان پذیر میگردد.

آشنایی با استرالیا

کشور همسود استرالیا (به انگلیسی: Commonwealth of Australia) کشوری است توسعه یافته در نیمکره جنوبی. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور دنیا است. استرالیا یکی از قلمروهای همسود است و در سال ۱۹۰۱ ازبریتانیای کبیر استقلال یافته‌است. پایتخت استرالیا شهر کانبرا است، شهری که در آن مجلس کشور و خانه فرماندار کل قرار دارد. او به صورت تشریفاتی و به نمایندگی ملکه الیزابت دوم ریاست دولت را در استرالیا به عهده دارد. در عمل نخست وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس اداره کشور را در دست دارند. استرالیا از نظر مساحت دومین کشور پهناور عضو مجموعه اتحادیه کشورهای همسود است.

سیدنی و ملبورن دو شهر بزرگ استرالیا هستند. این کشور دارای مرز خاکی با کشور دیگری نیست و دور آن را از شرق، اقیانوس آرام، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب اقیانوس هند و از شمال چندین دریا و خلیج دربر گرفته‌است. استرالیا همچنین سرزمین اصلی قاره اقیانوسیه به‌شمار می‌آید که کوچک‌ترین قاره دنیاست.

استرالیا یا اقیانوسیه با ۶/۷ میلیون کیلومتر مربع مساحت، کوچک‌ترین قاره جهان به حساب می‌آید. استرالیا سرزمینی تقریباً هموار است. ناحیه غربی آن را فلات غربی استرالیا و شرق آن را رشته کوه‌های جداکننده تشکیل می‌دهد و بین این دو، سرزمین پست و همواری قرار گرفته که بیشتر آن خشک و خالی از سکنه‌است. بلندترین نقطه استرالیا قله‌ای درکوهستان برفی است که ۲۲۲۸ متر ارتفاع دارد و پست‌ترین نقطه آن ۱۵- متر است که در دریاچه اِیر قرار دارد. بلندترین رودخانه استرالیا رود دارلینگ است که بیش از ۲۷۰۰ کیلومتر طول دارد. این رود با پیوستن به رود ماری که دومین رود بزرگ استرالیاست در نهایت در جنوب ویکتوریا به اقیانوس منجمد جنوبی می‌ریزد.

استرالیا که همچون جزیره‌ای بزرگ در اقیانوس آرام واقع شده، از نظر زمین‌شناسی کهنترین خشکی جهان به‌شمار می‌آید. استرالیا اقیانوس آرام جنوبی را از اقیانوس هند جدا می‌کند. درازای سرزمین اصلی از شمال تا جنوب ۳٬۱۳۵ کیلومتر و پهنای آن از شرق به غرب ۳٬۷۸۲ کیلومتر است. استرالیا ۲۵٬۷۶۰ کیلومتر مرز دارد که تماماً مرز آبی است.

کشور استرالیا با داشتن ۷۵۵ گونه متنوع‌ترین کشور در دنیا از لحاظ زیست‌بوم است.

زبان رسمی کشور زبان انگلیسی با گویش استرالیایی است. اختلافات بسیار نامحسوسی در لهجه مناطق گوناگون وجود دارد. زبان‌های دیگر مانند ایتالیایی و چینی نیز در بین مهاجران بسیار رایج است

منبع : ویکی پدیا

دانشگاه های معتبر استرالیا

  • دانشگاه ملبورن
  • دانشگاه سیدنی
  • دانشگاه ملی استرالیا
  • دانشگاه آدلاید
  • دانشگاه مانش
  • دانشگاه ولونگونگ
  • دانشگاه گریفیت
  • دانشگاه نیو ساوت ولز
  • دانشگاه کوئینز لند
  • دانشگاه کرتین
  • دانشگاه تاسمانی
  • دانشگاه جیمز کوک
  • دانشگاه لاتروب
  • دانشگاه فلیندرز
  • دانشگاه چارلز داروین
  • دانشگاه مرداک
  • دانشگاه دانشگاه وسترن سیدنی
  • دانشگاه بوند
  • دانشگاه کانبرا
  • دانشگاه ویکتوریا
  • دانشگاه نیوزیلند